10 lucruri pe care aș prefera să le fac în loc să mă stresez că nu-s la mare de 1 mai

Spoiler alert: Le bifez pe toate.

  1. Să mă trezesc în patul meu. Cu oasele întregi și mușchii relaxați, nu în dureri de spate de parcă aș fi mâncat bătaie de la 5 bikeri cărora le-am insultat gecile de piele.
  2. Să mănânc un sandviș stând în pat. Nu o clătită făcută din sărăcie, stând pe o bordură.
  3. Să zac în pat până la 3 și apoi să scriu treaba asta, gândindu-mă că trebuia s-o fac mai devreme. Nici n-am vreo completare aici; statul în pat până la 3 e dă șit.
  4. Să mă uit la 3 filme consecutiv și să râd de una singură. În pat. Nu să mă uit la oameni care râd în gașcă și să simt presiunea de-a mă simți bine.
  5. Să iau în calcul posibilitatea de-a-mi face un ceai sau o cafea și să nu mă coste nimic. Nu să mă simt prost că vreau să dau bani pe o cafea care să n-aibă gust de șosete fierte, că ce, mă, suntem fițoși?
  6. Să-i ascult pe oamenii care fac grătar în spatele căminului și să nu îi urăsc azi, dar doar azi. Nu să ascult oameni care nu fac grătar și să îi urăsc. Asta e așa, din drag de heităreală.
  7. Să nu mă ridic din pat toată ziua, decât ca să mă duc la baie sau să-mi iau de mâncare. ÎN LOC SĂ NU STAU ÎN PAT WTF CHIAR MAI AVEM NEVOIE DE EXPLICAȚII? STATUL ÎN PAT E GEEEENIIIIAAAAL!
  8. Când mă hotărăsc, totuși, să mă ridic din pat, o fac ca să ies la bere cu două persoane pe care le cunosc. Nu să stau la terasă și să mă trezesc că am ieșit la bere cu două persoane pe care le cunosc, 3 prieteni îndepărtați de-ai lor, 2 frați separați la naștere, 4 oameni cărora li s-a părut că suntem o gașcă mișto, au fost dezamăgiți, dar totuși au rămas pentru că nu mai erau locuri libere în altă parte, și 1 tip beat care nici nu conștientizează că se află acolo.
  9. Să mă culc la 10, dacă vreau, fără să mă simt prost că wow, nu știu să mă distrez.
  10. Să. Stau. În. Pat!!!
10 lucruri pe care aș prefera să le fac în loc să mă stresez că nu-s la mare de 1 mai

Leave a Reply

