Something something *** BUSUIOC*** something something

Cel mai nasol lucru când stai la cămin nu e că trebuie să folosești aceeași baie cu juma’ de etaj, nici că uneori găsești lucruri generatoare de greață la duș, nici măcar că ești nevoit să împarți camera cu cineva cu care nu împarți și materialul genetic, ci fazele alea în care încep să se miște chestii singure prin cameră, frate!

Pui cărțile pe raft, le găsești pe masă. Poți să juri că ai pus uscătorul de păr la locul lui, dar tot în pat îl găsești. Hainele alea si-gur le puseseși în dulap, ce dracu’ caută amestecate în pătură? Ah, ce coincidență că l-ați menționat pe Scaraoțchi, chiar el e de vină. Ei, asta-i, în camera ta de cămin ființează cu siguranță unul dintre discipolii Satanei, și încornoratul se distrează mutând lucruri de colo colo, așa încât să nu le găsești tocmai când ai nevoie de ele. E lucru știut că dracii au sincronizarea impecabilă la drăcovenii. Potatoes gonna potate, cum ar veni.

Norocul vostru că, acum vreo lună, Vasile de la Utopia Balcanică, TNR, Daraveri de boieri, și-or mai fi, da-mi scapă, împreună cu niște alți băieți jmekeri, a scos o aplicație pentru Android – și umblă vorba c-ar fi în-curs-de și una disponibilă pentru burghezii cu iPhone – care se cheamă Busuioc și-ți scoate garantat 100% siii-gur toți dracii din casă și vecinătate, dacă-i folosit cum trebuie. Treaba stă așa: descarci aplicația, instalezi, deschizi, scuturi telefonul și zdrăngăni din cădelniță, împrăștii mirosul de sfânt busuioc în casă, deranjezi dracii suficient cât să scapi de ei, ???, trăiești fericit până la adânci bătrâneți. Opțional, dar recomandat, dacă vrei să nu te bată Dumnezeu și să te năpădească iar familii numeroase de Scaraoțchi, intri de unde l-ai descărcat, îi dai 5 stele și-un comentariu, ești băiat finuț, după care te lauzi la toți prietenii cu ce treabă șmecheră ți-ai luat tu pe telefon. 11041363_10204143509176196_281657100_n Eu i-am descântat și sfințit casa Dorinei și pot să garantez pentru o eficiență de 100%. Când am ajuns la nivelul 9, deja ne simțeam mai împăcate cu Universul, mai zen, mai sfinte. Orice fenomen de tip poltergeist a încetat, ba chiar au început să ciripească păsărele, deși era noapte. Nu știu, se poate să ai halucinații de la supradoză de busuioc?

Faza tare, pe lângă partea evidentă, e că la fiecare nivel pe care-l treci, capeți o funcție bisericească nouă, de genul „băiat care face curățenie în biserică”, „designer de veșminte”, „cântăreț afon” și alte 28, pe care nu vi le zic, că nu dau spoiler. Și aplicația-i gratuită, valea și descărcați-o!

Am descântat un pic și prin casa părintească, să mă știu cu sufletul împăcat, ba chiar l-am lăsat și pe frate-miu să busuiocească și i-a ieșit, că m-a dus, nivel cu nivel, pă primu’ loc doar că nu chiar în fine ce vreau eu să zic e că e safe și pentru copii sub 12 ani, ba chiar de încurajat, dacă nu-i vreți discipoli de Connect-r, s-ajungă să propovăduiască ore de religie pe YouTube.

Momentan, eu m-am blocat la stadiul de Arhimandrit pe steroizi, dar cu puțină voință și ajutor de la Doamne-Doamne, am să-l duc până la capăt, ca să nu mă prindă a doua venire a lui Busuioc nepregătită. Da, cică iese Busuioc 2 sau 2.0 idk how to internet.

Mă rog, pentru că mi-am ratat șansa și n-am pus busuioc sub pernă când a fost cazul, mai las câteodată aplicația deschisă și mă culc cu telefonul sub cap. Odată și-odată tre’ să mă trezesc fie cu un SMS de la ursit, fie cu cancer la creier. Singurul meu regret vizavi de Busuioc e că nu pot să-l joc în transportul în comun, pentru că societatea mă judecă, iar eu sunt lașă. Sad face. Imediat poze. 11051156_10204143508016167_668421893_n

Something something *** BUSUIOC*** something something

Leave a Reply

