Am scotocit în telefon și am găsit astea

Articolul aici de față e un ciot cu mai multe idei pe care nu le-am simțit demne de a fi dezvoltate în articole de sine stătătoare.

—————————————————-***——————————————————–

Dân București.

Bucureștenii sunt o specie aparte pentru mine (și sunt și în general, îmi imaginez) și îmi place să-i observ în mediul lor natural cât de des am ocazia. Adică prin metrou sau tramvai.

Mi s-a părut fascinant din prima e-ul ăla subtil și nu prea pe care îl pun după unele consoane, care a devenit subiect de dezbateri prelungite infernal:

– Te scot la o șeaorma, mami?

– Păi dacă pui problema așea, tati, clar.

– Păi nu știe băiatu’?

Bă, și cum își cară cumpărăturile cu tramvaiul! Aici s-ar putea să fie de vină gândirea mea de provincial, dar ai putea să te lipsești de al doilea pet de bere, să iei un taxi până acasă?

Tot la transportul în comun mă întorc, iar și iar, ca Daniel Iordăchioaie la marea lui albastră. Scenariu fictiv – te întâlnești cu o cunoștință în autobuz. Respectivul coboară la prima.  Vă conversați un pic, până la jumătatea stației, apoi vă luați la revedere și respectivul se duce lângă ușă și faceți abstracție unul de altul până coboară. Awkward.

—————————————————-***——————————————————–

D’ale căminului. Înțelepciune studențească notată în telefon de când mă chinuiam să curăț frigiderul care a zăcut în tenebrele întunecate din magazia bunică-mii.

Nu există pete imposibil de scos, ci doar pete pe care nu le-ai râcâit suficient cu unghia.

Produsele de curățat ne mint.

Am scotocit în telefon și am găsit astea

One thought on “Am scotocit în telefon și am găsit astea

Leave a Reply

